Странице

BINARNI PLAN


BINARNI PLAN
MARKETING PLAN
RAY H. DUNCAN: MLM BINARNI PLAN
Iscrpan pogled na najkontraverzniji distributerski plan naknade u mrežnom marketingu

ISTINE I ZABLUDE
Jedna od teških istina u mrežnom marketingu je da ljudi ne ulaze u posao sa obavezivanjem i predanošcu, koja je potrebna za uspeh.
Otkrice: bez obzira koliko brzo otpremali proizvode, koliko brzo šaljemo cekove sa provizijama ili koliko je dobra literatura i koliko su jedinstveni proizvodi, uspeh kompanije UVEK zavisi od kvaliteta distributera i od nacrta plana nadoknade distributerima.
Mrežni marketing je prilicno razlicit od konvencionalne prodaje. Prodavnica ima odredeni broj prodavaca. Oni postave police i ucine proizvode dostupne masama. Kada zaposleni prodavac dobije otkaz ili ode s tog posla, management zameni tog radnika.
U kompaniji mrežnog marketinga "radnici" su nezavisni distributeri. Kad distributer ode, nema managementa koji popunjava to mesto.
Podrucje nezavisnih distributera mora biti strukturirano i vodeno interno; u suprotnom, kada puno ljudi otpadne, kompanija ce smanjiti prodaju proizvoda i uskoro ce se zatvoriti.
Stoga kompanije mrežnog marketinga moraju slediti plan rada i držati nezavisne distributere u poslu kako bi promovisali proizvode.
Multilevel planovi prodaje pojavili su se 1950-tih godina i od tada su toliko puta restrukturirani koliko i današnji automobili. U multilevel prodajnom planu distributeri ne samo da zaraduju novac od svoje direktne prodaje, vec takode zaraduju proviziju od prodaje koju ostvaruju njihovi saradnici i svi clanovi podredenih linija vezanih sponzorstvom.
U ranim multilevel programima neki distributeri su zaradili upravo toliko da kupuju direktno od kompanije i snadbevaju donje distributere sa proizvodima, pa ponekad zarade neku proviziju od toga.
Vecina tih kompanija pocela je kad je kompjuterska tehnologija bila u ranim fazama razvoja, te je bilo teško upravljati svim informacijama prema donjim linijama i isplatama provizije.
Sa razvojem kompjuterske tehnologije, nestala je potreba da neki kljucni distributeri deluju kao spona, te su distributerski planovi nadoknada znatno unapredeni.
Taj napredak je donio nekoliko opštih "TIPOVA" distributerskih planova nadoknada.

To su: UNILEVEL
Unilevel je jedna od najranijih formi planova nadoknade mrežnog marketinga. Ti planovi omogucavaju distributeru da sponzoriše neogranicen broj distributera prve generacije (prvi nivo-prva linija). Nadoknada se zaraduje od prvih linija saradnika. Fiksni i ponekad varijabilni procenti isplacuju se prema obimu prodaje svoje prve linije. Fiksni procenat na kraju odreduje maksimalnu isplatu distributerima.
Neki unilevel planovi imaju kompresije i/ili neogranicene bonuse. To omogucava najboljim distributerima da se kvalifikuju za provizije od nižih dubina dok donjelinijske-dubinske vode ne dostignu vece priznanje i takode se ne kvalifikuju za više provizije. Neki trenutni planovi isplate takode su uvedeni kao "neograniceni bonusi". To može zavarati, buduci da beskonacnost ide samo do sledeceg distributera s istom kvalifikacijom odnosno istim procentom. Obim prodaje akumulira se do kraja meseca i obicno se cekovi s provizijama isplacuju jednom mesecno.
Postoje i kompanije koje nude "Pripadajuce bonuse" bazirane na radu licno sponzorisanih distributera.

STAIR-STEP BREAK-A-WAY
Stepenica-korak-odmor na putu
Stair-step break-a-way plan je u širinu neogranicen plan, koji omogucava distributerima da sponzoršu neograniceni broj ljudi u svoju širinu-prvu liniju (prvu generaciju).
Mnogi planovi ove vrste imaju zahteve za postizanjem obima prodaje u kako u dubinu tako i širinu, visoke kvote za karijeru, kao i zahteve za grupnim i licnim obimom prodaje.
Ti planovi su natrpani individualnim kvalifikacijama. Provizija se zaraduje od fiksne svote procenta placenog za obim prodaje.
Ukupnost tih procenata prema ogranicenim dubinama odreduje maksimalnu isplatu.
Ovaj nacin isplata zarada je poslednjih godina doživeo niz izmena.
Skoro svaka Kompanija koja ga koristi ima neke svoje posebnosti. To ih i razlikuje, medutim to ne znaci dobro rešenje. Lako je utvrditi kod kojih od njih je na sceni unapredenje, a kod kojih je "šargarepa".
Ovaj plan je dobio naziv prema cinjenici da kad distributeri dostignu odreden nivo prodaje, njihova se cela grupa odvaja (i fakticki i fiktivno) - pozicionira i ukoliko niste izgradili nacin pracenja života u njoj ili u njima, izgubicete motive za dalju saradnju i vodenje posla.
Izostajanje (break away) od grupe od koje se dobija nadoknada po osnovu minulog rada ima izvesnu pretnju u prestajanju postojanja ili funkcije. Neki planovi dozvoljavaju nastavak zarade u vidu malih provizija od obima prodaje koji ostvari ta odvojena grupa, kao provizija od ranije ostvarenih sponzorskih aktivnosti.
Mnogi distributeri su smislili novu frazu: "Break-a-way is take-a-way" (Odvajanje je odnošenje), zato što njihova provizija ili prestaje ili se smanjuje nakon odvajanja. Odvajanje je kod nekih ne eticno.

MATRIX (MATRICA)
Distributerski plan nadoknade po modelu Matrica ogranicava postavljanje prve linije, dopuštajuci sponzorisanje samo odredenog broja ljudi na prvu liniju.
Svaka linija ima isto ogranicenje, te tako navodi vašu organizaciju da raste u specificnu strukturu. Distributeru takode nije dozvoljeno sponzorisanje izvan matrice, a postoji i ogranicenje dubine. Jednom kad je linija popunjena, sledeci distributer ce automatski biti stavljen na sledecu mogucu liniju. Naknada proizilazi iz fiksnog procenta, isplacenog na osnovu obima prodaje svake linije. Procenat takode može varirati zavisno dubini linija. Ukupnost tih procenata utvrduje maksimalnu isplatu.
Matricni plan obicno isplacuju nadoknade mesecno. Ti planovi ponekad ukljucuju dnevne bonuse "brzog pocetka".
Na prvi pogled, zarade u matrici mogu izgledati prilicno unosne; medutim, mora se prethodno izgraditi citava matrica da bi se zaradili ti iznosi. Buduci da najveci iznosi prihoda obicno dolaze od posljednje tri dubine, pa zarade nikada ne dobija vecina ucesnika u mrežnom marketingu. Ogranicenja postavljanja u širinu su obicno od dva pa do do pet, a dubina je ogranicena od pet do dvanaest.
Privlacnost matricnog plana isplate je "prelivanje". To se dogada kad nadredeni predstavnici sponzorišu više od potrebne kvote. Buduci da je prosek MLM industrije u licnom sponzorisanju 1,8 ljudi, odnosno maksimum tri distributera, prava prelivanja u matricnim planovima retko se kad dogode.

BINARNI PLANOVI
Zasnovani su na statistickom pokazatelju da jedan uspešan radnik u MLM industriji objektivno može voditi posao sa 1,8 ljudi odnosno u dve linije.
Binarna struktura nadoknade u osnovi je dvoširinska matrica neogranicene dubine.
Samo dva coveka mogu biti postavljena na prvu liniju.
Svi ostali dolaze ispod tih ljudi. Binarne nadoknade se zaraduju akumuliranjem odredene kolicine obima prodaje.
U binarnom planu nema ogranicenja dubine.
Svaka prodaja ce vršiti akumulaciju prema specificnoj kolicini potrebnog obima prodaje.
Ogranicavajuci faktor za dobijanje provizije od odredene osobe nije dubina na kojoj se ona nalazi, vec koliki je obim provizijske prodaje ostvaren na linijama izmedu vas i te osobe.
Svaka pozicija podeljena je na levu i desnu stranu, a binarni plan daje zaradu prema prethodno utvrdenom poklapanju obima prodaje.
Nema zaheva za grupnim obimom prodaje ni kvota.
Binarni planovi zahtevaju da su ogranci uravnoteženi.
Svi planovi imaju dnevni ili nedeljni limit.
On je prethodno utvrden softwareom i to je krajnji kljuc koji utvrduje maksimalne distributerske isplate.
Unilevel, stai-step break-a-way i matricni planovi isplacuju provizije za sve kupovine koje se dogode kroz odredeni maksimalni broj širina (obicno 2 do pet pa i do dvanaest i više), bez obzira koliko velik ili mali iznos to može biti.
Binarni planovi su to preokrenuli. Oni placaju za sve prodaje koje se dogode kroz odredeni maksimalni iznos novca, bez obzira kroz koliko se nivoa akumulira.
Svi oblici planova nadoknade mrežnog marketinga su ograniceni planom koji dozvoljava odredeni "maksimalni" procenat od prodaje koji se isplacuje distributerima.
Dobar radnik mrežnog marketinga može zaraditi u svakom od ovih planova nadoknade.
Neki planovi imaju vece zahteve od drugih i nešto su teži za neiskusne distributere.
Po najnovijim saznanjima i strucnim mišljenjima, binarni plan nadoknade je najjednostavniji oblik nadoknade.
Ako nezavisni distributer može nauciti kako da se duplicira i nauci druge da cine to isto, može se postici velik uspeh. Nema ništa lakše od izgradnje posla u dve grane!
Uspeh u binarnom planu distributerske nadoknade zahteva ozbiljan rad, potpuno razumevanje njegovog funkcionisanja i sponzorisanja ljudi koji ce se posvetiti poslu!
Sve dok ima više od dve kompanije mrežnog marketinga koje nude mogucnost zarade, bice i novih inovativnih promena u planovima nadoknade.
Nema besplatne vožnje do ceka s provizijom!
Binarni plan je najbrži izgradujuci oblik distributerske nadoknade ikad osmišljen.
Binarni marketing plan ne fokusira se na to koliko ce se procenata isplatiti na kojoj dubini ili koliko se ljudi mora razviti da bi se zaradio cek.
Umesto toga, fokusira pažnju na to koliko prodaje mora biti zabeleženo na svakoj strani kako bi se zaradio cek sa provizijom.
Nije postavljen broj dubina ni ogranicenja.
Binarni plan omogucava akumuliranje prodaje iz cele organizacije za dobijanje nadoknade.
Neki oblici fokusiraju se na obim prodaje umesto na individualne prodaje, ili kombinuju i jedno i drugo.
U svakom slucaju, binarni plan jasno pokazuje distributeru šta treba i kako treba raditi da bi se zaradio cek sa nadoknadom.

Predrasude i mitovi
Verovatno ni jedan drugi distributerski plan nadoknade u mrežnom marketingu za tako kratko vreme nije bio toliko podložan mitovima i predrasudama kao binarni plan.
Najcešci su:
"Imam ogranak koji beži".
"Binarni planovi su teški za rad".
"Binarni planovi rade samo u korist kompanije".
"Ne možete kontrolisati rast".
"Ne svidaju mi se jer zaraduju i oni koji malo rade, jer su prosti-jednostavni".
"Ne svidaju mi se binarni planovi".
Kaže se da je mit prica koju deli grupa ljudi koji su u njoj pronašli najvažnije znacenje; to je prica za koju se vjeruje da je smišljena u prošlosti, a tice se nekog dogadaja iz prošlosti, ili nešto rede, iz buducnosti; to je dogadaj koji i u sadašnjosti ima znacenje.
Prema toj definiciji, mnoge od binarnih "prica" trebale bi biti ukljucene u kategoriju mita.
Mitovi igraju znacajnu ulogu u licnom i korporativnom životu svake kulture; oni služe velikom nizu psiholoških i socijalnih funkcija.
Mitovi mrežnog marketinga nisu nimalo drugaciji. Naša pažnja je, dakle, na njihovim efektima i funkcijama unutar naše industrije.
Pre nego poverujete u mitove (ili price) o binarnom planu nadoknade, treba istražiti njihove korene i otkricete da su oni u predrasudama, neznanju ili tracevima.
Svrha ovog teksta je pružanje pomoci skepticnim radnicima mrežnog marketinga da se izdignu iz nezainteresovanosti prema binarnom planu i oslobode svoje umove od mitova i pogrešnih shvatanja. Otpor prema promenama može voditi pogrešnom razmišljanju, ali kad shvatite binarni plan, pocecete da uvidate slikovito, na graficki nacin, zašto funkcioniše tako dobro.
Ono što svi moramo priznati jeste da celi svet i sve u njemu podleže stalnim promenama. Ukoliko nismo otvorenog uma da prepoznamo promenu i poboljšanje, sigurno cemo ostati iza svega!

"Ništa na svetu nije toliko mocno kao ideja cije je vreme došlo"
Victor Igo

Cinjenice
Ako pobliže pogledate, ako se zainteresujete, otkricete mnoge razlicite oblike binarnog plana nadoknade. Kompanije mrežnog marketinga teže kreiranju svojih licnih poboljšanja planova nadoknade kako bi bili nešto drugaciji od ostalih a sa ciljem privlacenja distributera novim oblikom marketing plana. Ipak kod svih osnov je isti.
Osnovni binarni plan je binaran po prirodi, što znaci da ima dva dela.


http://www.sigcess-zdravlje.rs/binarni_plan_clip_image001.gif

Svi binarni centri pracenja (Binarni centar pracenja je naše upisano mesto u sistemu od kojeg pratimo naše dve linije - naš binarni par- naše grane) imaju levu i desnu stranu. Od te podele potice i naziv binaran. Zarada provizije bazira se na prodaji koju ostvaruju oba ova ogranka. Te prodaje se prate putem sofisticiranog korporacijskog softwarea i programirani su da isplacuju proviziju po osnovi odredenih kvalifikacija.

http://www.sigcess-zdravlje.rs/binarni_plan_clip_image002.gif

Treba shvatiti da NIJEDAN distributerski plan nadoknade ne isplacuje u beskonacnost. Svi MORAJU imati neko ogranicenje.
Razmišljajte o binarnoj kalkulaciji nadoknade kao o punjenju dve kofe sa vodom. Kada su obe kofe pune, vi zaradujete cek s provizijom i praznite vodu.
Pocinjete ponovo puniti kofe vodom i kad su pune, zaradite još jedan cek sa naknadom;
PRIMER: MLM kompanija XYZ ima binarni plan nadoknade koji isplacuje nadoknade do $625 nedeljno po centru pracanja. Nadoknade se zaraduju u prihodima od $100, $125, $150, $250. Dakle, moguce je zaraditi 4 pojedinacnih cekova svake nedelje ili kombinaciju do 16 prihoda na jednom ceku tokom jednog meseca.
U ovom primeru, MLM kompanija XYZ utvrdila je SUMA proviziju za distributersku grupu da bi dozvolila maksimalnu isplatu do $ 625 nedeljno.
Ovo nije razlicito od stair-step break-a-way plana koji ogranicava zarade po procentnim nivoima. Binarni plan omogucava da se sva prodaja koja se dogada ispod vašeg pracenog broja akumulira prema vašoj zaradi, a ne SAMO za prodaje koje se dogode na odredenom broju dubina ili procentnih nivoa.
Velika razlika izmedu binarnog plana i unilevela ili stair-step break-a-way plana je broj grana koji morate razviti. Vecina stair-step break-a-way planova traže da se razviju najmanje tri grane u širinu kako bi se zaradio novac iz karijere ili nagrada. Cak i najtvrdoglaviji protivnici binarnih planova priznaju da izgradnja tri ili pet ili više ogranaka zahteva više rada i diverzifikacije nego izgradnja samo dva. Kada izgradite i razvijete više od dve grane u nekom programu trošite manje vremena i pažnje na vaše licno sponzorisane distributere nego što biste da ste izgradili samo dva. Recimo da nedeljno posvetite dvadeset sati vašem poslu u MLM-u. U sledecem primeru tumacimo Vašu organizaciju koja je u pet grana široka i odvojili ste po cetiri sata nedeljno za pomaganje svakom od vaše prve linije, odnosno, licno sponzorisanom distributeru. To je ukupno 20 sati sponzorisanja u datoj nedelji.

http://www.sigcess-zdravlje.rs/binarni_plan_clip_image003.gif

*Medutim, ako radite samo dva ogranka, bili biste u mogucnosti da posvetite po 10 sati svakom ogranku, dajuci tako svakoj osobi u vašoj ogranizaciji mnogo veci deo vremena.

http://www.sigcess-zdravlje.rs/binarni_plan_clip_image004.gif

Cak i protivnici binarnog plana SHVATAJU da je upravljanje vremenom kljucni element, u razvoju Vaše donje prodajne organizaicje, element koji je povezan sponzorstvom; takva deoba vremena na samo dva ogranka rezultira boljim upravljanjem vremenom nego deoba na tri, pet ili više ogranaka!
Još jedna VELIKA prednost binarnog plana nadoknade je dodatno postavljanje više od dva Vaših distributera po dubini grana. Ako izgradujete jedan centar pracenja, tada svi distributeri koje sponzorišete posle prva dva moraju biti postavljeni ili u levi ili u desni Vaš ogranak. To ce postavljanje pomoci svima u tom ogranku sa kojima je to povezano. To je prednost binarnog plana koju ostali oblici planova nadoknade nemaju.
Ako primera radi u klasicnom MLM poslu radite sa neograniceno širokim planom, vaše licno sponzorisane distributere stavljacete na vašu prvu liniju.
U tom slucaju oni ne pomažu nikome osim vama, i to sa kratkim dejstvom uz veliki trud, a vi cete morati prilagoditi svoju raspodelu vremena da biste ukljucili i njih u posao izgradnje tih grana po dubini, oduzimajuci tako vreme drugim distributerima od kojih biste mogli ocekivati brzi rast.
Dakle, u binarnom planu svaki put kad sponzorišete novog distributera, pomažete svima u vašoj podredenoj liniji iznad tog novog postavljanja pa sve do Vas na gore. Šta može biti bolje? Tako Vi radeci 100% za sebe izgradujete 66% ucinka saradniku koji je postavljen izmedu Vas i Vašeg novog saradnika.
Objašnjenje nekih pojava, termina i motiva: "Imam ogranak koji beži"
Ovaj termin se koristi da bi se opisao levi ili desni ogranak koji je nadrastao drugi za znacajan iznos. Iako to može nekim distributerima izgledati alarmantno, pametan radnik mrežnog marketinga taj ogranak koji beži može smatrati blagoslovom ili darom. Posedovanje ogranka koji beži omogucava vam da znate tacno gde morate raditi i razvijati obim prodaje kako biste se kvalifikovali za dobijanje ceka s nadoknadom.
Recimo, na primer, da vaša kompanija isplacuje $625 nadoknade svaki put kad akumulirate $9504 u prodaji u levom i desnom ogranku vašeg binarnog pracenog broja i da imate ogranak koji beži i koji radi sam $9504 prodaje. SAMO BISTE TREBALI RAZVITI PRODAJU NA DRUGOJ STRANI KAKO BISTE OSTVARILI CEK SA NAKNADOM! Šta u tome nije u redu?
http://www.sigcess-zdravlje.rs/binarni_plan_clip_image005.gif

SVE JE U REDU!
Ako ne možete prodati ili razviti svoje distributere koji MOGU napraviti prodaju, tada ste u pogrešnom poslu. Ogranak koji beži traži-diktira da radite SAMO NA JEDNOM ogranku-onom koji ima manji obim prometa, kako biste bili placeni! Sada možete posvetiti svih 20 sati razvoju prodaje i novim distributerima u SAMO JEDNOM OGRANKU! Idealno za Vas.

http://www.sigcess-zdravlje.rs/binarni_plan_clip_image006.gif

Normalno je ostvariti zaradu
Sve kompanije MORAJU ostvarivati profit i distributeri moraju znati da njihove kompanije to i cine; u suprotnom u poslu nece ostati još dugo.
Ni Distributeri ni Kompanija.
Binarni planovi nisu izuzetak. Umesto što poneki distributer pokušava da izracuna koliki procenat kompanija isplacuje, ili koliko zaraduje, trebao bi, ili bolje bi bilo da shvati koliku prodaju mora ostvariti svake nedelje da bi zaradio proviziju.
Jedan od osnovnih argumenata za kompanije u mrežnom marketingu je upravo profit, rast, razvoj, perspektivnost na novim tržištima. Kompanija koja to nema ne može imati jaku mrežu saradnika.

Ne možete kontrolisati rast
Zašto bi ijedan distributer želio kontrolisati rast svoje prodajne organizacije?
NEKA RASTE, NEKA RASTE, NEKA RASTE!
Gore navedena izjava obicno se povezuje s izjavom "Ne mogu uravnotežiti grane". To samo znaci da distributer ne može izgraditi ili razviti prodaju.

Binarni planovi ne funkcionišu!
Zanimljiva je to konstatacija. Ona dolazi od onih koji binarni plan ne poznaju.
Binarni planovi ne funkcionišu za "malog" distributera
Istina je da binarni plan nadoknade FUNKCIONIŠE i da funkcioniše vrlo efikasno za LJUDE KOJI RADE S NJIM! Ljudi koji ne razumeju binarni sistem ili oni koji nisu sposobni da razviju druge distributere ili spoljnju prodaju, obicno daju takve izjave.
Mnogi koji su ukljuceni u ovu industriju cesto koriste termin "mali distributeri". Ako se to odnosi na ljude koji su novi u poslu, tada sponzori moraju provesti neko vreme sa svojim novim distributerima obucavajuci ih i pomažuci im da uspeju. Binarni sistem nadoknade je najlakši sistem za svakoga ko izgraduje i razvija posao u mrežnom marketingu.
Na kraju krajeva, treba sponzorisati samo dva distributera (jednog na levoj i jednog na desnoj strani), i TREBA pomoci tim distributerima da i oni sponzorišu svaki po dva coveka.
Pomaganjem svakoj osobi kad ude u prodajnu grupu, taj se mit može rasterati vrlo lako!

Ne svidaju mi se binarni planovi
Ovu izjavu govori ili neko ko ne razume kako binarni plan funkcioniše ili neko ko radi s binarnim planom i ne može nikog ukljuciti ili napraviti prodaju.
Razlog zbog kojeg ovo govorimo je taj što je binarni plan najlakši i najbrže izgraduje strukturu. Jednom kad ljudi shvate kako binarni plan funkcioniše i kako treba izgradivati i raditi strukturu, brzo odbace ovu tvrdnju.
Da bi se ovaj mit rastrerao i da bi se osoba koja ga širi razuverila, prvo moramo otkriti tacno šta se toj osobi ne svida kod binarnog plana.
Buduci da svi binarni planovi NISU potpuno isti, možda postoji razlog zašto neko daje takvu izjavu.
Pošto ste saznali cinjenice ZAŠTO se toj osobi ne svida binarni plan, možete objasniti kako funkcioniše plan vaše kompanije. Nedavno sam posetio potencijalnog clana koji je tvrdio da mu se ne svidaju binarni planovi. U stvari, njegov prvi komentar je bio:
"Ako se radi o binarnom planu, ne želim to ni pogledati"
Zato sam ga upitao šta mu se ne svida kod binarnog plana, a on mi je poceo nabrajati sve gore navedeno.
Bio sam uporan i pitao ga direktno: "Svida li ti se situacija u kojoj moraš izgraditi više od dva ogranka da bi zaradio proviziju?" Njegov odgovor je bio "NE".
Zatim ga upitah, "Svida li ti se više ako zaraduješ proviziju samo sa dve linije u organizaciji koju izgraduješ, umesto da skupiš provizijski volumen od cele svoje organizacije?" Njegov odgovor je bio "NE".
Opet sam upitao, "Da tvoji nadredeni kreiraju polovinu tvog ceka s provizijom svake nedelje za tebe, bi li ga unovcio?" Njegov odgovor je bio "DA".
Odstupio sam i rekao, "Mislio sam da si rekao da ti se ne svidaju binarni planovi".
Na to je rekao: "Ne govorim to ja, vec moji prijatelji koji su probali sistem. Cini se da nikad do sada nisu uspeli da zarade u takvim planovima. Uvek postoji ostvaren volumen-promet za koji nisu placeni".
Rekoh mu: "Problem nije u binarnom planu, vec u tvojim ljudima. Ili ne razumeju kako binarni plan funkcioniše ili rade sa programom kako ne treba, pa obicno okrivljuju sistem-strukturu isplate za svoje greške.
Treba ih obuciti i pokazati im kako da zarade proviziju ili jednostavno naci nove ljude koji su voljni nauciti i uraditi".

PREDNOSTI BINARNOG PLANA
Binarni planovi imaju mnoge prednosti.
BINARNI PLANOVI NISU klasicni MULTILEVEL. U binarnom planu "Širine i dubine" nisu bitne. Termin se koristi SAMO za opis mesta saradnika u strukturi.
U binarnom planu osoba može imati jedan ogranak koji je dubok samo nekoliko nivoa i drugi ogranak koji je dubok nekoliko stotina nivoa, a da je moguce održati uravnotežene volumene-obime prodaje ako nerazvijeni ogranak (ogranak sa manje upisanih clanova) ima bolje realizatore volumena (bolje prodajno osoblje). Ta situacija ne bi bila toliko profitabilna u multilevelovskom planu.
Ako neko stvori "ogranak koji beži" u stvari je stvorio vrlo srecnu situaciju. Ekspertima binarnog marketinga "ogranak koji beži" je velika prednost a ne problem!
Ako imate jedan ogranak koji daleko bolje radi od drugog ogranka, u stvari ste vrlo srecni, zato što je vaš posao vec upola-cak i u dve trecine plana, odraden.
To je zato što je "ogranak koji beži" toliko snažan da se možete usredsrediti na nerazvijeni ogranak. Taj koncept obicno pogrešno shvataju oni koji uporeduju binarni i multilevel marketing.
Ovo vam omogucava da se koncentrišete na izgradnju jednog ogranka. Daj mi Bože takve situacije!
U binarnom planu postoji mala verovatnoca da ce se nadredeni takmiciti s podredenima za iste ljude, zato što sastav zahteva dubinu a ne širinu.
U multilevelu se mora raditi u širinu, zato što MLM planovi ne stimulišu kad netko stavi graditelja velikog posla ispod graditelja niskog obima posla.
Medutim, u binarnom planu bolje je staviti graditelja velikog volumena ispod graditelja niskog volumena zato što to motiviše sve na gore i niko nije oštecen. U stvari, stvara se izgradujuci sistem podrške neogranicene u realnom vremenu.
Mnogi ljudi koje sponzorišete bili bi inace postavljeni u "Prvu liniju" ispod vas u ostalim planovima.
Buduci da izgradujete samo dva ogranka i da nema dubinskih ogranicenja, binarni plan vas prisiljava da te nove ljude stavite ispod starih, pomažuci tako jacanje svih iznad njega. Ostali planovi takode ne ohrabruju ljude u nadredenoj dubini da grade ispod onih u podredenoj dubini, zato što sistem nadoknade ne stimuliše distributere koji predaju svoje ljude drugima u dubini strukture.
Nedeljna isplata - Vecina distributera u mrežnom marketingu uslovljena je primanjem "ISPLATNIH CEKOVA" jednom mesecno - u tekucem mesecu za prethodni mesec.
Vecina ljudi koja radi puno radno vreme ili se oslanja na mesecni cek sa nadoknadom od konvencionalnog MLM plana isplate, prisiljena je da promeni nacin vodenja svojih finansija.
Binarni plan obicno radi nedeljne kalkulacije nadoknade.
To stvara posebne koristi i prednosti, buduci da prekomerni volumen ne biva poništen, kao što je to slucaj u ostalim planovima kada se okoncanjem meseca obim prodaje anulira, sem procentnih nivoa koji za biznis i ne znace mnogo ukoliko nema ostvarenog prometa po širini struktura uz bonusne razlike od grane do grane, iskazane nižim procentnim statusom donjih saradnika, saglasno ostvarenom prometu.

Binarne osnove
Zašto binarni plan privlaci toliko mitova i pogrešnih shvatanja i uzbuduje milione ljudi?
Razlog je taj što u binaru nisu davane aksiome mrežnog marketinga poput, "Izgraduj široko, ali i duboko da zaradiš" i "Širina je novac, a dubina stabilnost".
Prosecnom distributeru u mrežnom marketingu teško je sponzorisati troje ljudi. Ali kod binarnih planova, za razliku od tradicionalnijih planova, fokus je na dubini a ne na širini i prilicno ga je lako razumeti.
Ako neko sponzoriše samo DVA distributera, može zaraditi kontinuiranu proviziju!
Odednom, kada ljudi shvate binarni plan, uzbude se. Neki se STVARNO uzbude! Ali kad se ljudi uzbude, kažu o tome i drugim ljudima - velikom broju ljudi. Binarni plan je stvarno uzbudljiv, a to je i razlog zašto su neke relativno mlade kompanije s binarnim planom nadoknade medu najbrže rastucim kompanijama u industriji mrežnog marketinga. Ali da se zna, morate ga razumeti i to razumeti ga dobro!
Najbolji nacin da razumete binarni plan je poznavati termin "Centar pracenja" ili "Poslovni centar".
Koristicemo termin "Centar pracenja", ali oba termina imaju isto znacenje. Treba takode razumeti da možete postaviti SAMO DVA distributera u svoju prvu liniju (generaciju) po jednom centru pracenja.
Svi ostali koje licno sponzorišete stavljaju se u vašu podredenu dubinu ispod tih dvoje ljudi. Struktura sada nalikuje 2X matrici, ali tu sva slicnost prestaje.
Binarni plan nema nivoe ili procenat ukljucenih u obracun nadoknade kakve nalazimo kod unilevela, matrice ili stair-step break-a-way planova.
Osim toga, samo je obim prodaje važan u odnosu na proviziju, a obim se izracunava niz ogranke po centru pracenja koliko je potrebno. U binarnom planu kad se dostigne maksimalni iznos obima prodaje u centru pracenja, višak obima je prekinut; centar pracenja pocinje ponovo s akumuliranjem. Medutim, obim ce ostati - iz meseca u mesec dok se za njega ne isplati provizija.
U binarnom planu zaustavljanje obima za koji se isplacuju provizije u ogranku slicno je break-a-wayu po broju odvojenih (break-a-way) grupa.
Slicno je i matricnom i unilevelovom zaustavljanju koje eliminiše dalju proviziju na odredenoj dubini.
Medutim, binarni plan nema zaustavljanja ljudi ni nivoa. Važan je samo obim za isplatu naknada.
Drugi razlog za uzbudenje u binarnom planu je što nema disperzije-rasipanja prihoda u poredenju s drugim planovima.
Pozicioniranje nije "PRESUDAN FAKTOR ZA USPEH" kao kod drugih planova. Pod time se misli da binarni plan ne stvara nekoliko glavnih ljudi koji zaraduju milione dolara (momci na vrhu plana), dok vecina ostalih distributera ne zaraduje ništa.
U binarnim kompanijama, buduci da uspešni distributeri stavljaju nove distributere u svoje podredene dubine, provizijski obimi prodaje distribuiraju se vecem broju, nizu ljudi.
Kao rezultat toga provizije isplacene za taj volumen šire se mnogo ravnomjernije unutar cele grupe distributera.
Široka distribucija volumena je jedan razlog za koji cete cuti, a zbog kojeg su mnogi ljudi koji su isprobali druge kompanije i druge planove bez mnogo uspeha postigli velik uspeh u kompaniji koristeci binarni plan - cesto sa slicnim proizvodima!
Više distributera zaraduje provizije nego u bilo kojem drugom obliku distributerske nadoknade i puno više njih postiže nivo uspeha. Kada se ta informacija proširi matricom, unilevelom ili stair-step planom, ljudi se preorijentišu.
Zašto? Zato što je VECINA ukljucena jer želi ZARADITI novac. Ako osete da mogu više zaraditi u binarnom planu, oni ce to i pokušati! Niko u MlM nije ušao da izgraduje Kompaniju. Svako normalan je ušao da izgradi svoj posao. Da zaradi. Kompanija je zahvalna zbog toga i zbog toga što je baš ona ta koju je neko od nas izabrao. Opet podvlacimo - zarada je glavni motiv.
To je razlog zbog kojeg binarni plan privlaci toliko mnogo mitova i pogrešnih shvacanja. Kompanijski ljudi ali i sponzori ne vole kad njihovi distributeri ih napuštaju i prestaju da budu podredeni, zbog drugih poslovnih mogucnosti. To na njihove provizije deluje negativno. I to je dovoljan razlog za otpore, predrasude, ljutnju i mitove.

http://www.sigcess-zdravlje.rs/binarni_plan_clip_image007.gif

Secate se da je vaš "binarni centar pracenja" podeljen na dve strane: levu i desnu. Vi cete nastaviti da sponzorišete dva distributera i postaviti jednog od njih u levi, a jednog u desni ogranak. Sledeci "VREMENSKI NIZ" pokazuje potencijal ove duplikacije koji se dogodi SAMO jednom mesecno tokom dvanaest meseci:

http://www.sigcess-zdravlje.rs/binarni_plan_clip_image008.gif

Gore navedeno je VREMENSKI NIZ. Ako svoj mrežno-marketinški posao zapocnete u januaru sponzorisanjem dvoje ljudi, imacete 2 pod JAN. Ako radite s tim ljudima tako da svaki od njih sponzoriše dva coveka, imat cete 4 pod FEB i ukupno 6 ljudi u vašoj prodajnoj grupi. Sada, ako radite s prvom dvojicom da pomognu svojim ljudima da sponzorišu svaki po dva coveka, imat cete 8 pod MAR i ukupno 14 ljudi u vašoj prodajnoj organizaciji. Potom, ako pomognete toj osmorici da svaki sponzoriše dva coveka, imat cete 16 pod APR i ukupno 30 ljudi u vašoj prodajnoj organizaciji.
Vidite li kako možete rasti ako svatko napravi samo dve prodaje? Na kraju samo JEDNE kalendarske godine možete imati ukupno 8192 OSOBE u svojoj prodajnoj organizaciji. Sada to iskoristite da biste pokazali zašto bi se vaši potencijalni clanovi ili novi distributeri trebali obvezati SAMO NA GODINU DANA!
Ako pogledate princip duplikacije, videt cete da je binarni sistem daleko najjednostavnija struktura koja se ikad koristila u planovima nadoknade mrežnog marketinga.

MOCNI OGRANCI
Ako niste culi za ovu terminologiju, koja je povezana s binarnom strukturom nadoknade, uskoro cete cuti. U osnovi mocni ogranak kreiraju nadredeni clanovi kada sponzorišu nove distributere i stave ih u obican ogranak kako bi koristili distributerima u doticnom ogranku. Mocni ogranak stvara ogranak koji beži, a na koji toliki distributeri imaju prigovor.

http://www.sigcess-zdravlje.rs/binarni_plan_clip_image009.gif

Nadredeni sponzor gradi jednu Vašu granu, a svoju dubinu...

Gornja slika prikazuje vaš centar pracenja u odnosu na vašeg nadredenog sponzora. Clanovi vaše nadredene linije stavili su centar pracenja ispod vašeg levog ogranka.
Drugim recima, poceli su izgradivati i razvijati "JEDNU STRANU" vašeg ceka s provizijom. Vi cete takode staviti distributera na tu stranu, zbog kompanijske kvalifikacije (vecina kompanija zahteva da se sponzoriše minimalno jedan distributer na svakoj strani centra pracenja). Svaki distributer ispod vas takode ce trebati staviti distributera u taj ogranak; stoga ce "Mocni ogranak" nastaviti rasti i prosperirati.
Pretpostavimo da ste u mogucnosti sponzorisati VIŠE od dva distributera i da želite kreirati mocne ogranke za svoju organizaciju. Najprije biste sponzorisali dva distributera, jednog na levoj i jednog na desnoj strani. Svi ostali distributeri koje sponzorišete bili bi stavljeni u levu ili unutar desne strane. Naucili biste svoje distributere da ucine to isto. Kada kreirate polovinu, ili dve trecine njihove prodajne organizacije, oni ce povecati vašu organizaciju izgradnjom svoje dve strane.
Vi u stvari stvarate razlog zbog kojeg se oni odmah "bacaju" na posao izgradujuci svoje suprotne ogranke.
http://www.sigcess-zdravlje.rs/binarni_plan_clip_image010.gif

Pretpostavimo da imate organizaciju sa 25 distributera strukturiranih u mocnom ogranku u vašem levom ogranku i 25 na vašoj desnoj strani. Kad bi svi ti distributeri poceli raditi i sponzorišu svoja prva dva distributera, imali biste 100 novih distributera i 100 prodaja, 50 levo i 50 desno!
To je psihologija koja leži iza izgradnje mocnih ogranaka. Mocni ogranci stvaraju obim ogranka za mnoge distributere. Da bi imali koristi od ovog aranžmana, sve što trebaju da ucine je rad na izgradnji njihovog ne-mocnog ogranka.
Izgradnja prema planu
Postoji nekoliko metoda koje se mogu koristiti za izgradnju binarne organizacije. Jedna od njih je sa dva distributera, jednim na levoj i jednim na desnoj strani i treba im pomoci da dupliciraju rad. Zatim se treba fokusirati na pomaganje novim distributerima u organizaciji da dovrše ovu jednostavnu duplikaciju i pomognu svojim distributerima da cine to isto.
Postoji takoder BRZA metoda koja se može koristiti da bi se stvorila organizacija u kratkom periodu. Naziva se "Izgradnja s glavnim ugovorima": Glavni ugovor je isto što i vodeci trkac u trci - on je PRVI!
Kad se izgraduje s glavnim ugovorom, moramo biti spremni da radimo cim sponzorišemo prvog novog distributera; morate imati dobru listu potencijalnih clanova s telefonskim brojevima, i spremnost da ih nazovete. Evo nacina na koji glavni ugovor radi: Cim sponzorišete prvog distributera, stavite njegovu prijavu i narudžbenicu na levu stranu stola. To ce biti vaš levi ogranak u vašem binarnom centru pracenja.
Pocnite nazivati potencijalne clanove s vaše liste. Kad je potencijalni clan zainteresovan, recite mu da imate ugovor (prijavu ili narudžbu) na svom stolu. Ako se odmah ukljuci, taj cete ugovor staviti na njegovu Levu stranu! Cim dobijete taj ugovor, nazovite sledeceg potencijalnog clana i recite da imate DVA ugovora koja cete staviti ispod njegove leve strane ako se ODMAH ukljuci! Cim potpišete taj ugovor, stavite ga na levu stranu svog stola i nazovite sledeceg potencijalnog clana. Recite mu da ako se danas ukljuci, imate TRI ugovora koja možete odmah staviti ispod levog ogranka! Možete nastaviti ovaj proces tokom cele nedelje dok ne izgradite dobru osnovu za levi ogranak. Mnogi mrežni radnici rade po tom principu dok ne ostvare barem deset ugovora. Kad sva ta desetorica sponzorišu svoja prva dva distributera, imat cete 30 distributera u levom ogranku. Kako vecina binarnih planova zahteva da distributeri licno sponzorišu jednog distributera na levoj i jednog na desnoj strani, vaš glavni ugovor, koji ste koristili za postavljanje deset ugovora iznad njega, sada ce imati deset ugovora na svojoj levoj strani. To je moc izgradnje i funkcioniše ako vi radite! Cim završite izgradnju glavne grupe u levom ogranku, pocnite s glavnim ugovorom u vašem desenom ogranku i ponovite celi postupak. Kad ste gotovi sa tim, imacete deset ugovora na desnoj strani koji ce se duplicirati do 30 distributera. Neki distributeri pocinju s dva glavna ugovora na pocetku. Stave prvi glavni ugovor na levu stranu svog stola i drugi na desnu stranu.
Sada prelaze sa levog na desni, razvijajuci levi ogranak sa desnim ogrankom. Jedini problem je držanje prijava. To je razlog zbog kojeg se preporucuje stavljanje samo deset ugovora iznad glavnog ugovora.
Uvek treba težiti da se ugovori tokom nedelje pošalju u glavni centar. Upamtite da je bitno da vaši ljudi dobiju proizvode i informacije od kompanije što je brže moguce.

http://www.sigcess-zdravlje.rs/binarni_plan_clip_image011.gif


Višestruki centri pracenja
Vaša Kompanija može vam dozvoliti da "ZAUZMETE" više od jednog centra pracenja. Ako svaki centar pracenja može zaraditi maksimalno $ 625 nedeljno, tada bi vaša tri CENTRA mogla zaraditi ukupno $ 625X3=1875 za jednu nedelju. Zvuci dobro! Funkcioniše li to?
Dakle, od ljudi koji kažu da im se ne svidaju binarni planovi, cuo sam da su višestruki centri pracenja jedan od razloga zašto nisu prihvatili sistem.
Sigurno neki ljudi MOGU izgraditi višestruke centre pracenja, ali vecina ljudi ce imati pune ruke posla i samo s jednim! Ako ste sposobni izgraditi i voditi više od jednog centra, tada ce za vas biti prednost raditi s višestrukim centrima. Postoji nekoliko konfiguracija višestrukih centara zavisno od Kompanije.
Otkricete da je vecina višestrukih binarnih software programa napravljena da prihvacaju Tro-pakete. Ako ste otvorili tri centra pracenja i oni su strukturirani kao tro - paket, ili zlatni trougao izgledace ovako:
http://www.sigcess-zdravlje.rs/binarni_plan_clip_image012.gif

Da bi se primila tri ceka s nadoknadom, treba da se izgradi cetiri ogranka. Stavicete svoj prvi ogranak na levu stranu svog 002 centra pracenja. Drugi ogranak bi trebao biti stavljen na levu stranu vašeg 003 centra pracenja.

http://www.sigcess-zdravlje.rs/binarni_plan_clip_image013.gif

Provizijski obim prodaje od vašeg 002 ogranka akumulirat ce na levoj stranih vaših 002 i 001 centara pracenja. Provizijski obim prodaje od vašeg 003 levog ogranka akumulirat ce na levoj strani vašeg 003 i na desnoj strani vaših 001 centara pracenja. Kada se obimi poklope na vašem 001, zaradit cete cek s provizijom. Akumulirani obimi prodaje ostace u vašim 002 i 003 centrima pracenja dok se ne kreiraju dodatni ogranci (002 desno i 003 desno) koji daju odgovarajuce obime. Posedovanje tri centra strukturirana kao tro-paketna omogucice vam izgradnju cetiri ogranka da biste zaradili provizijski cek, a OSIM TOGA vi izjednacavate isti obim na vaš 001, a koji ste zaradivali na 002 i 003. Ako biste izgradivali tri odvojena centra pracenja, morali biste izgraditi šest ogranaka da biste zaradili tri ceka. Neke kompanije koriste linijsku ili pravolinijsku konfiguraciju za dodatne brojeve pracenja:
http://www.sigcess-zdravlje.rs/binarni_plan_clip_image014.gif

Neki ovu strukturu zovu "Niz bisera". Snaga ove strukture višestrukih centara je u tome što možete izgraditi desni i levi ogranak ispod vašeg #003 i poceti zaradivati proviziju na vašem #003. Taj volumen prodaje takode je akumuliran na levoj strani (ili koja god je vaša glavna strana) vaših #002 i #001 centara pracenja. Da biste zaradili proviziju za vaše #002 i #001, treba samo da razvijete jedan ogranak Desno (ili koja god strana nije glavna) na #002 i #001 centrima pracenja!

http://www.sigcess-zdravlje.rs/binarni_plan_clip_image015.gif

Binarni marketinški plan je jedna od najlakših struktura za izgranju i razvoj ako razumete osnove:
- Svaki centar pracenja ima dve strane.
- Morate izgraditi dva ogranka, jednog levog i jednog desnog.
- Kada se levi i desni obimi prodaje poklapaju prema kompanijskim provizijskim prinosima, zaradicete cek s provizijom.

Poklapajuci bonusi
Danas se koriste mnoga poboljšanja originalnog binarnog plana. Jedno poboljšanje koje zvuci vrlo privlacno je poklapajuci bonus. Poklapajuci bonusi se baziraju na nedeljnim (ili ciklickim) zaradama vaših licno sponzorisanih distributera. Na primer, kompanija ima plan koji omogucava distributerima da zarade binarni deo od $ 100 i maksimalni potencijal zarade od $ 625 nedeljno. Ista ta kompanija takode ima program poklapajucih bonusa, u kojem distributer koji sponzoriše cetiri distributera može zaraditi 20% poklapajuceg bonusa bazirano na binarnim zaradama njegovih licno sponzorisanih distributera. Na primer, ako svaki zaradi $100, sponzorov bonus (iznad binarne zarade) iznosice ukupno 20% od $100x4x20%=80 apoena.
Poklapajuci bonus može biti i uspešno sredstvo prodaje.
Recimo, na primer, da je vaš potencijalni clan izrazio da mu se ne svida vaš binarni plan, ali mu se svida vaš proizvod. Objasnite mu program poklapajucih bonusa i da ce zaraditi bonus u iznosu od 20% bez obzira ostvari li binarnu proviziju.
Objašnjenje poklapajucih bonusa može biti kljucna tacka za promenu stava vaših potencijalnih clanova. Ovo im omogucava da zarade poklapajuce bonuse bez zarade cekova s binarnim nadoknadama.
Poklapajuci bonus dovodi do novog uzbudljivog preokreta u vec uzbudljivom programu, cineci da poklapajuci bonus postane najznacajnije poboljšanje u distributerskim naknadama mrežnog marketinga posljednjeg godina.
Da biste efikasno prodali binarni plan, morate znati neke cinjenice:
- Binarni plan zahteva od ucesnika da sponzorišu minimum DVA distributera i da ih postave na levu i desnu stranu.
- Prodaje SVIH dubina vaše organizacije akumuliraju se za vašu zaradu.
- Binarni plan omogucava strukturiranje ljudi zajedno.
- Nema obruca koje treba preskakati u binarnim planovima.
- Neprovizijski volumeni se akumuliraju sve dok nisu isplaceni.
- Višestruki centri pracenja omogucavaju pomicanje vec obavljenog posla u dodatne zarade razvijanjem samo jednog dodatnog ogranka.
- Binarni planovi su vecini ljudi najlakši za dupliciranje.
Na kraju, nema binarnog plana koji vas ogranicava u razvoju;
To može biti vrednost i potražnja za proizvodom, zajedno s vašom predanošcu i željom za uspehom.

Binarne mašine za stvaranje novca
Sada kada bolje razumete binarni plan nadoknade, sigurno cete prepoznati prednosti situacije kad morate izgraditi samo dva ogranka da biste zaradili proviziju.
Složicete se i da ce svi distributeri koje licno sponzorišete nakon prva dva distributera automatski pomoci onima ispod kojih su postavljeni.
Shvaticete i da je binarni plan nadoknade daleko najlakša struktura dupliciranja u mrežnom marketingu.
Zbog cinjenice da možete pomoci izgraditi i razviti jednu stranu distributerovih centara pracenja, binarni plan je izvrsna struktura u kojoj se može stvoriti dugorocni rezidualni prihod.
Binarni plan nadoknade je daleko najlakši plan izgradnje koji postoji, zbog cinjenice da možete medusobno povezati vode, te tako ojacati njihovu ukupnu efikasnost i snagu.
Strukturni sinergizam!
Jednom kad osetite da razumete binarni plan, odmah ce vas inficirati i bicete motivisani celog života!
Pogledajmo sada neke strategije za izgradnju i razvoj vaše binarne organizacije u mašinu za stvaranje novca mrežnog marketinga! Morate razviti organizovan plan delovanja i jasnu strategiju za izgradnju vaše organizacije. To ce vam dati pravo usmerenje i donosice vam profit na vašem putovanju.
Vaša prva strategija je odredenje stila postavljanja.

STRATEGIJA POSTAVLJANJA
http://www.sigcess-zdravlje.rs/binarni_plan_clip_image016.gif

Preporucujemo da pocnete stavljanjem prve osobe na levu i druge osobe na desnu stranu. Ovo možda izgleda beznacajno, ali ako postavite ovakav obrazac i vaši ga distributeri takoder slede, vi cete biti na istom putu sve vreme. Ako ova dva distributera slede vaš nacin, vaša ce se grupa poceti razvijati ravnomerno.

http://www.sigcess-zdravlje.rs/binarni_plan_clip_image017.gif

Sad kad ste postavili vaša prva dva distributera na levu i desnu stranu vašeg centra pracenja, sve ostale licno sponzorisane distributere stavljacete ispod leve i desne strane organizacije. Ovo je trenutak kad cete poželeti da zapocnete obrazac i razvoj svoje strategije postavljanja svih koje licno sponzorišete bilo na levu ili desnu stranu.
Ovo su vaša
prva dva licno

http://www.sigcess-zdravlje.rs/binarni_plan_clip_image018.gif

Ispod su distributeri koje su licno sponzorisali Vaša prva dva distributera.
Levo i desno ispod su vaši treci i cetvrti licno sponzorisani distributeri koje ste sami potpisali u dubini Vaših grana.
Ova strategija ne samo da vam omogucava da znate gde treba postaviti distributere koje licno sponzorišete, vec ima i tendenciju stvaranja mocnih ogranaka za vaše podredene distributere. Ti mocni ogranci mogu pomoci povecanju cekova sa nadoknadama.
Nastavkom postavljanja vaših licno sponzorisanih distributera Levo, Levo i Desno, Levo, na dole, možete ostalim clanovima vaše podredene organizacije reci da izgradujete posao na njihovoj levoj strani i da bi oni trebali graditi na desnoj. To takode vredi i za glavne ugovore.
http://www.sigcess-zdravlje.rs/binarni_plan_clip_image019.gif

Morate li postavljati Levo, Levo i Desno, Desno?
Ne, važno je biti dosledan. Kada sledite ovu strukturu postavljanja, recite svojim distributerima da cete pomagati na njihovoj levoj strani da oni mogu postavljati na svojoj desnoj strani bez obzira u kojem se vašem ogranku oni nalazili.
To je jedna od jedinstvenih prednosti binarnog plana nadoknade.
Zamislite kako mnogi nadredeni clanovi postavljaju nove distributere u vašu prodajnu grupu - ispod Vas u dubinu jedne Vaše grane! Koliko se to puta dogodi kod konvencionalnijih planova? Pretpostavimo da ste 151. centar pracenja na levoj strani jednog binara i da su svi 151 centara pracenja (distributeri) iznad vas postavljali samo jednog novog distributera mesecno Levo, Levo; vaše Levo, Levo bilo bi povecano za 151 novih centara pracenja! Na ovaj nacin, možete dobiti LEVI "ogranak koji beži". IZVRSNO! Vaši nadredeni clanovi upravo su stvorili polovinu ili dve trecine vaše zarade. To nije moguce kod konvencionalnih planova.
Sada morate izgraditi samo jedan ogranak da biste bili placeni.

Moj savet je: upamtite da binarni plan nadoknade sistemski promoviše medusobno pomaganje kao nijedan drugi plan nadoknade u network industriji."